Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(5)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(4)
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Czytelnia dla Dorosłych
(4)
Czytelnia Działu Pedagogicznego
(1)
Autor
Christopher Martin
(1)
Dębska-Rup Anna
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Kamińska-Berezowska Sławomira. Socjolog w zakładzie pracy - nowe wyzwania i perspektywy : |bskrypt dla studentów zorientowanych na praktykę wykonywania zawodu w aspekcie wyzwań współczesnego marketingu i zarządzania personelem : wprowadzenie / |cSławomira Kamińska-Berezowska
(1)
Karwowski Jan (1937- )
(1)
Kubka Janina
(1)
Kuchmacz Jerzy
(1)
Modliński Artur
(1)
Stańdo-Górowska Halina
(1)
Wadlewski Aron-Axel
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Marketing
(4)
Zarządzanie
(2)
Budżety terenowe
(1)
Finanse
(1)
Kadry
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 336 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ; nr 199. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, ISSN 1429-4176 ; nr 2)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Nr 17. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania Nr 1)
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.13 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Zbiór artykułów stanowi dorobek naukowy Studenckiego Koła Naukowego ManageTeaM Uniwersytetu Łódzkiego. Niniejszy tom powstał w wyniku inspiracji zaczerpniętych podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej zatytułowanej Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, która odbyła się na Wydziale Zarządzania UŁ. Wszystkie zawarte w tym tomie artykuły ukazują innowacyjność działań marketingowych oraz koncepcji stosowanych w zarządzaniu. Uwidaczniają pełniejszy i bogatszy obraz otaczającej nas rzeczywistości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej